У цьому навчальному році ми знову відкриваємо набір на психологічні тренінги для підлітків «Альтернатива»! Маємо на меті об’єднати навчання азам психологічної грамотності та основам психотерапевтичної допомоги.
У цьому навчальному році ми знову відкриваємо набір на психологічні тренінги для підлітків «Альтернатива»! Маємо на меті об’єднати навчання азам психологічної грамотності та основам психотерапевтичної допомоги.
Світ навколо змінився, ми змінилися і наші діти живуть у новій реальності. Саме тому вважаємо за необхідне розвинути в них навички самодопомоги, психологічної стійкості, адаптації та мотивації. Окрім розвитку емоційного та соціального інтелекту будемо актуалізувати психологічний потенціал кожного, поглиблювати навички стресостійкості, розвивати уміння швидко діяти у непередбачуваних обставинах, розширимо знання з безпечної поведінки і ще багато іншого.
Заняття будуть проходити у форматі психотерапевтичних груп особистісного зростання. Діагностичний супровід та індивідуальна підтримка кожного є пріоритетом. Вже з першого заняття діти складуть власну карту розвитку особисті і оцінять власні ресурси та потенціал. Запрошуємо у наш альтернативний простір психологічної безпеки та розвитку!
Характер, тип особистості; тут ми продіагностуємо індивідуальні особливості характеру і спрямованості особистості, розвинемо сильні сторони і підсилимо слабкі, підготуємо індивідуальний план розвитку особисті.
Страхи і фобії, прийоми особистої безпеки; передбачається психокорекційна робота зі страхами та фобіями, навчання навичок безпеки і боротьби з негативними емоціями та станами, навичок переключення та безпечної поведінки.
Гендерні особливості розвитку; на цьому занятті приділимо увагу особливостям гендерних ролей та стереотипів, фемінності і маскулінності, архетипам у житті та актуальності роботи над власною системою ролей і поведінкою.
Підліткова криза: варіанти розвитку; криза – це народження нових можливостей та навичок – саме це є головною ідеєю даного заняття, тут продіагностуємо ситуацію індивідуального розвитку підлітка, віднайдемо опори і пріоритети.
Самооцінка та самоефективність; дане заняття присвятимо роботі з власним Я, ідентичністю та можливостями його розвитку, познайомимося з програмою самоефективності та можливостями втілення її у життя.
Види комунікацій; особливості впливу; діагностика комунікативного потенціалу допоможе нам навчити учасників використовувати власні сильні сторони у спілкуванні з іншими, робота з бар’єрами посилить впевненість та самоконтроль.
Комунікативні пастки (внутрішні і зовнішні); розберемо ситуації психологічного насилля через спілкування та пасивно-агресивний вплив співрозмовника, ситуації комунікативної безвиході і внутрішнього опору, навчимося попереджати або виходити з них успішно.
Маніпуляції і способи уникнення; навчимо розпізнавати маніпуляції не тільки на індивідуальному, але і на віртуальному, соціальному і споживчому рівні, захищатися від них і вибудовувати “лінію захисту” на власну користь.
Публічний виступ; уміння примусити слухати тебе групу людей, зацікавити, володіти тоном, інтонацією, голосом і пантомімікою, успішно проводити віртуальні трансляції та знімати цікавий контент – саме на цьому зосередимо свою увагу.
Конфлікти у спілкуванні; вивчимо види конфліктів та стратегії виходу з них, розвинемо навички ненасильницького спілкування за Маршалом Розенбергом.
Сімейні моделі спілкування; дослідимо структуру сімейного спілкування, познайомимося зі значенням сім’ї у розвитку особисті, розвинемо навички ефективності у сімейному колі.
Кола стосунків та їх значення; продіагностуємо кола впливу від індивідуального до соціального значення, навчимося стратегії безпечної та ефективної поведінки у кожному.
Знайомий, друг, ворог – рівні впливу; дослідимо кола і стратегії впливу у кожному, попрацюємо над особистими тригерами і власними кордонами.
Особливості побудови продуктивних стосунків; познайомимося з сімейними сценаріями та їх впливом на подальше життя, вибудуємо індивідуальну стратегію поведінки для кожного для ефективного використання власних стосунків з оточенням.
Рольові моделі та їх значення для розвитку; дослідимо власні можливості та стратегії рольової поведінки у межах трикутника Карпмана, рівень близькості та стратегії захисту, розвинемо навички резільєнтності та психоефективності в межах можливостей.
Види потенціалу, їх значення; продіагностуємо рівень психологічного потенціалу, зосередимо увагу на роботі над актуальними і соціально необхідними потенціями.
Можливості розвитку і використання; попрацюємо над навичками актуалізації та розвитку власних потенцій, сформуємо стратегію оптимального використання внутрішніх ресурсів.
Прийоми самовдосконалення; саме тут продіагностуємо професійні навички учасників, освоїмо навички тайм менеджменту та самомотивації.
Потенціал у світлі життєвої перспективи; побудуємо “дерево цілей” власного розвитку, сформуємо план досягнення мети, знімемо мотиваційний ролик..
Заняття будуть проводитись у форматі онлайн конференцій на платформі Zoom по п’ятницях з 18-00 до 20-00. Стартуємо 23 вересня!
Ми пропонуємо кілька варіантів оплати, а саме:
Зазначимо, що за умови оплати блоку занять чи усього курсу одразу, гроші за пропущені заняття не повертаються і не “переносяться” на інші заняття.
Отримати додаткову інформацію про тренінги та зареєструватись для участі у них можна за телефонами 068 791-74-75 або 066-43-777-86 (вайбер, телеграм)